fredag 11. mai 2018

Glamping!


28. april:
Etter at jeg har feiret min bursdag i meget rolige former. Jeg er ikke spesielt glad i å feire bursdager, men jeg synes jeg at jeg måtte feire litt i år, for å markere at jeg nå har hele fire tiår under beltet.
Rolige former, det vil si jeg bedde en gjeng til en kopp kaffe og serverte noen kaker i tillegg.
Etter feiringen fikk jeg spørsmål fra min søster, Hilde, om jeg ville være med å ta en utenatt. Hun og to venninner hadde satt opp camp ved Vinsternesvatnet. Etter å ha grublet en kort tid pakket jeg en sekk og dro av gårde.
Med skogsbilvei helt til camp slo jeg opp teltet i veikanten. Det ble en trivelig kveld sammen med damene.

Hilde slapper av i Hengekøya.

Hilde lånte mitt Hilleberg Akto på denne turen.

Hilde har rigget seg til med instalys og gode greier.

40 årsjubilanten foran teltet.

Flere kan diske opp med instalys.

Kveldsstemning.

 
 
 
29. April: Våkner tidlig av at regnet trommer mot teltduken. Med andre ord ingen ting å stå opp etter og jeg sover videre til i 9 tiden.
Etter å ha tuslet rundt i en stille leir viser det seg at Hilde er opp og har kaffen klar. Etter å ha søkt tilflukt i Aktoen mens sludd og snøbygene prøver å forsure trivselen, blir det en god kopp kaffe til frokoten før leiren pakkes og vi drar hjem.
 
Teltet er slått opp ved bilen.

Hilde kan by på kaffe.


Regntung morgen.
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar